קומפיו דיפו

03-6422288


מרכז שוסטר, רמת אביב ג

 ראה מפת הגעה >>

שעות פעילות:

א'-ה': 10:00-19:00
ו' וערבי חג: 10:00-14:00


הרשמה לניוזלטר

* שם:
* אימייל:
Captcha




תמיכה טכנית

תמיכה מרחוק במחשב אישי או ברשת מחשבים

הינה מערכת המתופעלת על ידי טכנאי, אשר יושב במעבדת מחשבים או בחדר שרתים בחברה. הטכנאי נותן תמיכה דרך האינטרנט לרשתות מחשבים בחברות. לדוגמא אם ברשותך חברה, אשר בבעלותה מספר מחשבים, וכל המחשבים עובדים על אותה מערכת הפעלה ועל אותה תוכנה ראשית לניהול מידע, רוב הסיכויים כי יהיה לך צורך בהחזקת טכנאי לצורך תחזוקה שוטפת של רשת המחשבים שלך. אפשרות ראשונה היא להעסיק טכנאי בתשלום אצלך בחברה, דבר שיצריך ממך הקמה של חדר שרתים. אפשרות שנייה וזולה יותר לרוב, היא להנות משירות תמיכה מרחוק על ידי טכנאי מקצועי, אשר עובד בחברה אשר מספקת את שירותי תמיכה מרחוק.

כך במקרה של תקלה באחד המחשבים, או נפילת הרשת כולה במקרה הגרוע יותר, או אפילו קריסת מכשיר תמיכה מתוך המערכת כמו פקס או מדפסת, תוכל לקבל תמיכה דרך הרשת מרחוק, וזאת על ידי טכנאי מומחה שיפתור לך את הבעיה במהירות המירבית ללא צורך בהבאתו למיקום הרשת. יתרון גדול של תמיכה מרחוק בא לידי ביטוי במצבים בהם אתה באמת רחוק מהטכנאי שלך.

אם לדוגמא הינך בחו"ל, בין אם בחופשה או בפגישת עסקים, יוכל הטכנאי שלך להתחבר אל המחשב האישי שלך ולפתור תקלות און ליין דרך האינטרנט,

וזאת כל עוד תהיה מחובר לרשת האינטרנט. מערכת תמיכה זו פועלת בצורה הבאה, ברגע שתזמין את השירות מחברה שכזו, תתבקש להוריד קובץ תוכנה ולהתקינה על מחשבך האישי, או בכל מחשב בו תזדקק לתמיכה מסוג זה. תדרש לפתוח שם משתמש וססמא אישיים שלך, וזאת רק לשם שמירת סודיות המידע המצוי במחשבך וברשת הפרטית שלך. וכך דרך שרת מאובטח ומוצפן, תמסור את הפרטים הרלוונטים לטכנאי האישי שלך שנמצא בחברה איתה יצרת קשר. ועל ידי התקשרות זו, יוכל הטכנאי בהמשך לגשת אל תוך המחשב שלך בשעת תקלה.

אין מה לחשוש מפני פריצה לא חוקית לתוך מחשבך, מכיוון שאף חברה לא תיקח על עצמה את הסיכון לכשל מערכתי זה, ולכן כל המערכות עובדות בשיטת הצפנה גבוהות ובטוחות מאוד, אשר עוברות בדיקות קפדניות ומקיפות על ידי אותם טכנאים בחברה.




| מעבדות לתיקון מחשבים ניידים || מעבדה ניידים || |
בנייה וקידום אתרים אינטראקטיב